محمد هادی بیات

بی دستِ کربلا، دستِ مرا بگیر...

چهارشنبه, ۷ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۳۵ ق.ظ

عذری برای علمای مذاهب نیست!!!

حدیث «ثقلین» [1] متواتر بین‏ جمیع‏ مسلمین‏ است‏ و [در] کتب اهل سنت از «صحاح ششگانه» تا کتب دیگر آنان، با الفاظ مختلفه و موارد مکرره از پیغمبر اکرم (صلى اللَّه علیه و آله) به طور متواتر نقل شده است. و این حدیث شریف حجت قاطع است بر جمیع بشر به ویژه مسلمانان مذاهب مختلف؛ و باید همه مسلمانان که حجت بر آنان تمام است جوابگوى آن باشند؛ و اگر عذرى براى جاهلان بی خبر باشد براى علماى مذاهب نیست.

... خودخواهان و طاغوتیان، قرآن کریم را وسیله ‏اى کردند براى حکومت هاى ضد قرآنى؛ و مفسران حقیقى قرآن و آشنایان به حقایق را که سراسر قرآن را از پیامبر اکرم (صلى اللَّه علیه و آله) دریافت کرده بودند و نداى «إِنّى تارکٌ فیکُمُ الثقلین» در گوششان بود با بهانه ‏هاى مختلف و توطئه‏ هاى از پیش تهیه شده، آنان را عقب زده و با قرآن، در حقیقت قرآن را... از صحنه خارج کردند؛ و بر حکومت عدل الهى ـ که یکى از آرمانهاى این کتاب مقدس بوده و هست- خط بطلان کشیدند و انحراف از دین خدا و کتاب و سنت الهى را پایه گذارى کردند، تا کار به جایى رسید که قلم از شرح آن شرمسار است [2].

#برش_کده

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

[1] « إِنِّی‏ تَارِکٌ‏ فِیکُمُ‏ الثَّقَلَیْنِ‏ کِتَابَ‏ اللَّهِ‏ وَ عِتْرَتِی‏ أَهْلَ بَیْتِی [مَا إِنْ تَمَسَّکْتُمْ بِهِمَا لَنْ تَضِلُّوا بَعْدِی أَبَداً] وَ لَنْ یَفْتَرِقَا حَتَّى یَرِدَا عَلَیَّ الْحَوْض»؛ همانا من دو چیز گرانبها در میان شما نهادم: کتاب خدا و عترتم، که اهل بیتم هستند. تا زمانیکه به ایندو تمسّک کنید هرگز پس از من گمراه نمی شوید. و این دو از هم جدا نمیشوند تا اینکه [روز قیامت] در حوض بر من وارد شوند.

[2] وصیتنامه الهی سیاسی امام خمینی (صحیفه نور، ج21، ص394)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۷
محمد هادی بیات

اسلام

بهترین مطالب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
محمد هادی بیات